čtvrtek 19. října 2023

Podzimní výzva 1 (2023)

Vítejte u další výzvy Klubu Umělců. Jelikož je dávno podzim, tak tu máme první podzimní výzvu. Osobně podzim je moje nejoblíbenější roční období, naprosto miluji tuto roční dobu, je kouzelná a magická, má v sobě určité kouzlo a tajemno, což já miluji. Doufám že se někdo z členů a našich čtenářů zúčastní této výzvy. Chce to zde něčím probrat k životu a z mrtvých. Ano, je to zde jako v hrobě, což mě moc mrzí, ale ostatní admini na klub dávno serou a mě už několik měsíců není psychicky vůbec dobře a ani zdravotně, takže tento klub umírá, je mi líto. Ale dost keců, teď k výzvě. Snad se tedy někdo, může úplně kdokoliv zúčastní, můžeš mít blog, ale také nemusíš, může to být zveřejněno jen zde. 😊☺ 

Můžeš vytvořit úplně cokoliv na téma podzimu, úplně cokoliv tě napadne - může to být báseň, fotografie, malba či kresba, grafika, tvoření z korálků, šití, origami, naprosto cokoli tě napadne a baví, jen musí být poznat podzim, jinak je to úplně na vás. 

Uzávěrka je 27/10/2023 do půlnoci českého času, odevzdat svá díla můžete na náší e-mailovou adresu klub.umelcu@gmail.com, případně do FB chatu nebo do naší FB skupiny.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře jsou moderované, mějte strpeni se schválením. Anonymní komentáře nebudou schváleny, vždy vyplňte jméno/přezdívku. Děkujeme. ❤

Váš každý komentář nás potěší. 💕