pondělí 22. července 2024

[Vyhlášení] Téma týdne 66 - Vzpomínka na dětství


Báseň od Yuki Chan

Minulost mě vždy tríznila
Zármutkem a zlostí plnila
Každá slova zahroutila
Smutkem mě vždy zaplnila


Každá slza se sušila
Když z oka mi v tu chvíli výčka zaplnila
Zdrcená a pomstychtivá 
Jsem se v tu chvíli stala
Když jsem ďáblu svou duši zaprodala


Každé sousto slova tvého
Srdce mi to zatemnělo 
Já v kousku duše nenáviděla
Chlapa který tohle vše zavinil 


Každé slovo z jeho úst
Bodali mě jako nůž
Agresivní však on byl
Vždycky byl ten jediný kdo mě zbil
A teď dělá jako nic
Říkám vám to zde z plných plic


V pokoji plný temnoty
V duši plný útrapy
Ztrácím se mu z dohledu
Utíkám já to, co uběhnu


Jedná myšlenaka za druhou
Sebevraždu zahrnou
Vzpomínky bledly jako květice
Co rudý déšť padal v půlce měsíce


Teď jen stíny zůstaly
Útrapy mi nechali 
Lásku mi sebrali
A životem znechutili 

Básně od Lan Wangji

Podzim (2010)

Venku je pochmůrno, podzimní je čas. Vánek s lístkem si hraje, zamilovanému srdci je, smutno... Jestli společná láska v nás, se najde.. Miluji vůni růží, ten pohled do tvých čokoládových očí, které se tak zvláštně lesknou.. Zvony zvoní, v úderu srdce. Tvůj hlas zní tak sladce.. Venku je zima a mráz, rudou růži pokryla jinovatka..

Růže zemřela, jako má víra, že miluješ mne. Bojím se odpovědi ne. Slov, Nemiluji Tě. Žě vítr a sníh, odnesou vše, ty naše chvíle. Bojím se, že nikdy mne nebudeš milovat, a lásku mi dávat. A i kdyby, že mi tě někdo, něco, navždy vezme... Miluji Tě, miluji tvoje oči, tvůj hlas, postavu, povahu, úsměv, prostě vše lásko! Jsi jako magnet, který tak moc přitahuje mé srdce. Jsi moje osobní droga, bez, které se nedá žít...

Měsíční Růže (2011)

Kdo přičichne si k měsíční Růži
zjeví se mu malá víla
Ucítí chlad na kůži
velká lásky síla
Hvězdné nebe nad hlavou
zpívaj ti píseň houpavou
Měsíční Růže nejkrásnější
na světě
Miluji tě
byls můj nejmilejší
utopila bych se pro tebe v slzách
ale teď už ne
a nikdy potom ne
Měsíční Růži nedal jsi mi
tak moc ublížils mi
A já tě tak milovala
a lásku chtěla ti dát
Jenže jsi namyšlený
proto bych tě už nemilovala
Svou namyšleností si směšný
už o tebe nebudu se rvát
Stejně mě nikdy nebudeš mít rád
Ach ta měsíční Růže

Fotografie od Muškatelka




Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře jsou moderované, mějte strpeni se schválením. Anonymní komentáře nebudou schváleny, vždy vyplňte jméno/přezdívku. Děkujeme. ❤

Váš každý komentář nás potěší. 💕