pátek 29. července 2022

Irí → Informace

Ahoj!
Má přezdívka je Irí, blog kde jsem aktivní je https://cestasnum.blogspot.com/

Ohledně svého věku pomlčím řekněme, že jsem starší než vypadám.
Miluji přírodu, psaní, kreslení.
Mým snem je stát se jendoho dne spisovatelkou a věřím, že se tak i stane.
Žiji svůj život jak nejlépe umím a ne každý mě chápe či se mu to líbí. Mě to ale nevadí.
Miluji horory, fantasy a urban fantasy. Hlavně hodně čtu.
U hudby poslouchám všechno možné, co se mi líbí.
Mezi mé oblíbené autory patří Stephen King a Jeany Frost.
Miluji kočky jsou mými nejoblíbenějšími zvířaty, hned za nimi jsou pejsci.
Miluji přírodu a to je tak vše, co o mně potřebujete vědět.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře jsou moderované, mějte strpeni se schválením. Anonymní komentáře nebudou schváleny, vždy vyplňte jméno/přezdívku. Děkujeme. ❤

Váš každý komentář nás potěší. 💕