neděle 7. srpna 2022

Viky → informace

Dobrý den všem,
jsem tady nový a s radosti bych se vám chtěl představit.

Kdo jsem? Přesto, že mě asi nikdy nepoznáte, i když možná chodím mezi vámi a vídáte mě na ulici, tak tady nikdy mou tvář neuvidíte. Mohl bych vám o sobě navykládat cokoliv a vy to nijak nezjistíte. Budu ale hodný, jako ostatně vždy, na toho, kdo si to zaslouží. 

Kdo tedy jsem? Dvaceti-jedna letý klučina, žijící na okraji rušného města. Milující přírodu, hlavně lesy, zvířata, umění, tvrdou hudbu a fantasy svět. Hudba je má relaxace a malba mě udržuje při životě. Můžete si mě představovat jakkoliv. Většinou ale chodím v černém oblečení stíny se sluchátky na uších. Co budu psát? To sám ještě nevím. A abych  nelhal, nevím ani, jak dlouho mě to bude bavit. Jen málo věcem se dokážu věnovat pravidelně. Nicméně se budu snažit. Zatím se tady mějte báječně a já mizím pro zatím do stínu.

Viky

1 komentář:

Komentáře jsou moderované, mějte strpeni se schválením. Anonymní komentáře nebudou schváleny, vždy vyplňte jméno/přezdívku. Děkujeme. ❤

Váš každý komentář nás potěší. 💕